Mi a Celltrion Healthcare?
„A Celltrion Healthcare kizárólagos értékesítési jogokkal rendelkezik a leányvállalatával, a Celltrionnal közösen fejlesztett biológiai gyógyszerekkel, köztük a biohasonló termékekkel kapcsolatban. A biohasonló termékek globális piacokon történő forgalmazására és értékesítésére specializálódott Celltrion Healthcare különböző globális gyógyszergyártó vállalatokkal írt alá marketing együttműködéseket, hogy hatékonyan léphessen be a helyi piacokra.
A gyógyászati termékek kifejlesztését és engedélyezését követően a Celltrion Healthcare szigorú értékelési eljárás után kiválasztott helyi marketing és értékesítő partnereivel szoros együttműködésben különféle promóciós kampányok segítségével szólítja meg a tudományos köröket, a betegeket és az orvosokat. Termékeink világszerte mintegy 110 országban elérhetőek. A mellékhatások megfigyelésével és klinikai vizsgálatok lefolytatásával a Celltrion Healthcare megbízható vállalatként vállal felelősséget, és megfelel minden egyes ország jogszabályainak és szabályozásainak.
Emellett a Celltrion Healthcare ki fogja terjeszteni a partnereivel az együttműködést, hogy újonnan bevezetett termékeink sikeresen lépjenek be a helyi piacokra. A piacokhoz való további hozzáférés érdekében továbbá azt tervezzük, hogy a hosszú távon növekedésre és terjedésre képes releváns területeken közvetlen értékesítési csatornákat biztosítunk.”
Mik a Celltrion Healthcare erősségei a marketing és értékesítés terén?
„A Celltrion Healthcare egy marketing és értékesítési vállalat, amely a globális kereskedelem terén több mint hat év tapasztalattal rendelkezik. A Remsima®, világon az első biohasonló monoklonális antitest (mAb) 2013-as piaci bevezetése óta a Celltrion Healthcare tudást és tapasztalatot halmozott fel a biohasonló termékek marketingje és értékesítése terén, valamint a gyógyszerek felírását magukban foglaló, tényleges eseteken alapuló klinikai adatokat gyűjtött. Ezen adatok alapján a Celltrion Healthcare a jövőben még hatékonyabb terveket és ütemterveket fog kialakítani a termékek marketingjéhez, értékesítéséhez és kereskedelméhez.
Emellett a Celltrion Healthcare ösztönözte a kormányokat és a magánbiztosító-társaságokat, hogy a biohasonló termékeket előnyben részesítő iránymutatásokat és szabályzatokat alakítsanak ki, mivel a klinikai és farmakoökonómiai adatok alapján megmutatta nekik a biohasonló termékek gazdasági előnyeit, különösen az egészségügyre vonatkozó költségvetés kidolgozásakor a kormányok, illetve a biztosítási költségek kifizetésekor a biztosítótársaságok számára. A Celltrion Healthcare vitathatatlanul kulcsfontosságú szerepet játszott a biohasonló termékek pozitív megítélésének formálásában az orvostudományi közösségek és a globális piacok meghatározó véleményformálói körében.”